DĖMĖSIO! Š. m. gruodžio 12-13 d. bus atliekama kasmetinė TRANSRIFUS sandėlių inventorizacija. Jos metu nebus vykdomi įrangos išdavimai ir grąžinimai sandėliuose. Atsiprašome už galimus nepatogumus.

Atraminiai bokšteliai – tai specialiosios paskirties pastoliai, skirti išplėsti modulinių pleištinių pastolių galimybes.

Unikali konstrukcija suteikia daug variacijų kur kas sparčiau montuoti tvirtesnius bei aukštesnius atraminių pastolių bokštelius. Bendra konstrukcija gali būti montuojama tiek iš atraminių bokštelių, tiek iš modulinių pleištinių pastolių (svarbu atsižvelgti į konstrukcijas bei svorius).

Dėl didelės keliamosios galios jie idealiai tinka naudoti statant, renovuojant ar remontuojant itin aukštus, didelius, ilgų konstrukcijų pastatus.

  • visiškai suderinami su moduliniais pleištiniais pastoliais;
  • bendra konstrukcija gali būti montuojama tiek iš atraminių bokštelių, tiek iš modulinių pleištinių pastolių (svarbu atsižvelgti į reikiamas atremti konstrukcijas bei svorius).

Sistema dažniausia naudojama šiuose sektoriuose:

  • Komercinė statyba
  • Tiltai ir infrastuktūros statyba

Įgyvendinti atraminių bokštelių projektai

Visi projektai
Kompleksinis laikino stogo sprendimas unikaliam mediniam pastatui
Kompleksinis laikino stogo sprendimas unikaliam mediniam pastatui Medinės konstrukcijos pastatas Palangoje.
Plačiau

Palanga

2024 m.

Plačiau
Kompleksiniai pastolių ir klojinių sprendimai geležinkelio tilto statybai
Kompleksiniai pastolių ir klojinių sprendimai geležinkelio tilto statybai Naujo geležinkelio tilto BR6168 statyba, ruožas DPS2.
Plačiau

Žeimiai

2023 m.

Plačiau
Nepertraukiamas verslas renovuojant - inovatyvus pastolių sprendimas
Nepertraukiamas verslas renovuojant - inovatyvus pastolių sprendimas Pastato, esančio Laivės al. Kaune, rekonstrukcija.
Plačiau

Kaunas

2024 m.

Plačiau
Laikančiųjų pastolių tiltas tarp dviejų pastatų
Laikančiųjų pastolių tiltas tarp dviejų pastatų Skandinaviško stiliaus, verslo centro pastato S7 su architektūriniais elementais statybos.
Plačiau

Vilnius

2020 m.

Plačiau
Dvigubos estakados sprendimas su geležinkelio ir automobilių kelio pravažiavimais
Dvigubos estakados sprendimas su geležinkelio ir automobilių kelio pravažiavimais Klientas LNK Industries įgyvendino ambicingą infrastruktūros projektą Sarkandaugvoje – tai estakados Ryga-Skulte geležinkelio viaduko statyba.
Plačiau

Ryga

2021 m.

Plačiau

SISTEMOS PRANAŠUMAI:

  • Mažas komponentų skaičius. Sutaupo laiko montuojant bei išmontuojant pastolius;
  • Horizontalus montavimas ant pagrindo. „Allround“ modulinius pastolius TG 60 galima montuoti tiesiog ant žemės, o vėliau pakelti naudojant kraną;
  • Sujungimo technologija be varžtų. Integruoti kaiščiai leidžia montuoti paprastai ir greitai be jokių įrankių;
  • Skirtingi platformų ilgiai. Lengvai pritaikysite prie skirtingų klojinių skersinių išmatavimų, tiesiog rinkitės skirtingų ilgių įstrižaines bei skersinius („Allround“);
  • Medžiagų optimizavimas. Daug efektyvesnis didelės keliamosios galios panaudojimas leidžia taupyti laiką, finansus bei medžiagas;
  • Greitas transportavimas. Dėl lengvai montuojamų ratukų šiuos pastolius operatyviai ir nesudėtingai perkelsite į kitą vietą jų net neišmontuodami. Negana to, vienu metu galima perkelti visą bokštelių grupę.

SISTEMOS TECHNINĖS SĄVYBĖS

 

  • Sekcijos ilgis – 0,75-3,072 m
  • Sekcijos plotis – 1,09 m
  • Galimas pakloto kėlimas – 0.5 m
  • Pastolių pakloto apkrova – 200-600 kg/m2
  • Vienos bokštelio atramos laikomoji galia – iki 6 t (60kN)
          
Susisiekite su mumis
Susisiekite
Susisiekite su mumis
Susisiekite su mumis